Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Ähhh

Av fritiden - 27 augusti 2009 11:31

Nu har jag försökt avregistrera denna hur länge som helst...

Grymt irriterande:S

Går ju inte....


Eftersom man inte har någon fritid idag,

så är det ingen mening att ha denna:P


Fast visst har jag fritid,

annars ljuger jag ju:P


Men min fritid tänker jag ge ännu lite mer fri tid till,

o då tar jag gärna bort den fritid som jag lägger ner på denna:)

För att få till annan fritid..


Denna fritidssysselsättninbg är inget som ger något,

o då finns det ingen mening att den ligger kvar heller.....


Får väl vända mig till min mindre systers blogg om det är

något jag vill meddela mig...


För det kan o behövas,

men då det är meningslöst att yttra sig i denna,

så kan det ge så mycket mer som en kommentar på hennes,

då den är anonym.


För visst finns det mycket dementeringar att göra,

av alla kommentarer man fått,

så verkar det som om det finns en hel del,

men då jag ej har något att göra med vissa

o då ej sanningen kommer fram,

ja då är det ingen mening att gå ner på sandlådenivå

heller,

o bara med ordbajs kasta skrot.


Nä kanske vad heter han,

han med glasögonen,

talkshow/realityshow,

ähhhh,

ni vet säkert vem jag menar....


Hm, det kanske vore en idé,

men då kanske man fick sig en resa till USA o:P


Nå, jag får prova gå in med jämna nellnarum o avsluta denna sida....


Sol long den dagen jag äntligen får till det....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards