Annerotts Kornelia

Alla inlägg under april 2012

Av fritiden - 18 april 2012 21:02

Har inte haft tid till att sätt mig o skriva...

Har påbörjat ett par ggr men fått bryta :S

Men jag har kört på med en 2 mil prommis/vecka.

Cyklat har jag gjort, förra veckan blev det 5.4 mil.

Skönt...

Men inser att jag har lite svårt att uppfylla 2 mil prommis o cykla så mycket som jag vill,

dessutom träna vovvar :S

Så jag beslutade igår att jag backar på prommis,

1 mil i veckan som mål o allt över det bonus...

I måndags cyklade jag 2 mil,

det tog mig 1 timma o 2 minuter,

igår hann jag med 7 km prommis...

Så 1 mil i veckan ska inte bli problem :)

Hann träna lite vovvar i måndags o,

tror vi ska träna lite agility med Ina o,

hon verkar gilla freestyle o agility.

Började lite smått med slalomen igår..

En arbetskamrat är villig att låna ut en hopdragbar tunnel åt mig

som är så pass stor att Ina ska ta sig igenom..

Hon gav mig en hel del tips..

En liten bildbomb över tiden jag inte hunnit skriva :P

Våra älskade katter provar A-hindret :)


13 o 11 år gamla.

Gote hoppar hindret

Inas hopp

Lite tidiga gästspelare

Premiärturen vår <3

A-hindret

Lilla Gote fönas för första gången, tyckte det var bra skönt :)

Hundarna tyckte det var lika skönt som vi att våren kom åter :P

O våren Är här ;)

Nygrillat på påskafton i <3 änner/släktingars samvaro, med lekar o tävlingar

My tattoo, inte klar, den ska bygas på... Men supernöjd :)

<3 <3

Mmm, så ska vi se om jag lyckas ta mig tid att få ordning på denna....


<3-kramar så länge..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards