Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 29 november 2019

Planer 2020

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera.

Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv.

Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själv dåligt samvete, det resulterade i att jag hade 

människor svårare att säga nej.

Jag hann inte med allt som jag inte lyckades  säga nej, jag kan inte/orkar inte/hinner inte etc.

Jobbet tog mer än vad jag trodde, övertid o övertid o 10 mil enkel resa till o från jobb.

Nu är det rätt många år sen men sviter finns kvar.

Men kreativitet är på väg tillbaka 👌 o med den känner jag stort hopp.


Mina planer för 2020 är att gå instruktörsutbildning för att sedan gå patrullhundsinstruktör steg två.

I o med att jag har allmänlydnadsinstruktörsutbildningen i SBK så blir det steg två på en gång.

Jag har fått antagningsbesked på instruktörskursen 👍🏼 O beviljad ledigt från jobb,

så två steg avklarade. Sen är det det stora steget att jag ska klara mig igenom den med godkänt👍🏼


Jag är beviljad plats på PHI 2 om jag får godkänt på instruktörskursen, så det känns bra.Har även fått beviljat ledigt de två veckor den är 👍🏼


Så ett mål där emellan så har jag bestämt mig för att anmäla oss tillnpatrullhunds DM,

sen om vi får plats eller ej, men vi ska träna för det o jag ska anmäla oss iallafall.

I övrigt så ska vi tävla i lydnad, spår o patrull både Idun o Kornelia 👍🏼🐾


Ska försöka få till ett kort kanske to-sön läger för våra uppfödda hundar med ägare.

En trevlig träff med träning, skoj o mys i de norrländska skogarna.


Så har vi förstås våra kontrakterade dagar i hv som vi ska uppfylla 🐾

Om vi inte lyckas träna ihop oss för hv-skallet 2020 så ska vi jobba för det till 2021.

Det krävs ju lite engagemang av soldater i gruppen också det är inte bara hunden o jag ☺️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Av fritiden - 20 november 2019 10:45

      Njöt av solen som var vänlig att visa sig ☀️ ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards