Annerotts Kornelia

Alla inlägg under oktober 2009

Av fritiden - 18 oktober 2009 23:18

Japp,'precis som det låter så är man inne på denns helgs sista timme:S


Man tycker att de bara springer i väg de stackars timmar somman är ledig...


Men vill ju hinna med så mycket som man inte hinner med under de timmar man får till fritid

som är arbetsdagar...


O så kommer lite irritation över allt som man dessutom BORDE ha gjort....


Nå idag har jag städat o donat ute på gården,

vintern är JU på väg,

ingen idé att prova stänga Kung Bore ute,

han kommer in ändå...


Så lika bra att prova göra honom välkommen istället...

Nu hann jag ändå inte få undan sommarmöblerna:S


Alltså vad använde jag min tid till idag då:S


Nå mina kära små flickor fick sin pedikyr..

Tjusig om fötterna nu...


På fredag är det dags för ett hembesök av veterinären..


Dags för stelkrampsspruta, blir för båda donnorna,

sedan ska hon göra en signalimentsbeskrivning,

o göra färdigt så jag kan ansöka om registrering som WPB...


Nu ser hon ut som värsta skabbräven i hagen,

men en söt skabbis förstås:)

Hon fäller fölpälsen

o den ramlar inte av så fint som annars när de tappar sin päls.


Nä det är som på spetserna...

Stora sjok o tomma fält blir det..


Dags att hoppa in i duschen,

slänga sig i sängen o sova...


Upp o jobba i morgon..

Godnatt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards