Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 5 april 2009

Av fritiden - 5 april 2009 22:13

Vilken tur att jag var ledig i helgen..

Annars hade jag inte hunnit med:)


Dett med tid:S

det är ju inte direkt något man kan gömma sig för,

springa undan,

ignorera,

pausa...


Nä det är bara att göra det bästa av den,

försöka ta till vara på den.


Var jätte skojigt o mysigt på min systers 20-årsfirande..

Hon fyller år i morgon,

men det är som svårare att lyckas få tid att räcka till på en vardag..


Massor med friterat hade vår mor gjort,

fläskfilé,

räkor,

lökringar,

kyckling..

Jättegott..

Jättemysigt..


Känns bra att avnjuta tid med dom alla....

Er alla.


Idag har jag varit o ridit min svägerskas häst igen,

så nära att jag åkte av..

Men, men inte denna gång,

tredje gången är inte gilld ännu på henne:P


Vi galopperade

hon har en härlig galopp..

det är en härlig häst...

  18502 steg ännu idag,

ett par till blir det,

ska ju ut o släppa in min lilla/stora Donna, hämta vovven o så,

så några till blir det,

men det är ju ett par steg kvar att ta igen sen ett par dagar tillbaks..


10 124 igår,,

13 939 i förrgår,,

men så var det ju bara

3853 i förrförrgår...

Så det blir inget plus bara för att man fixat lite eftra steg de senaste dagarna..


Nu försvinner snön fortare än man tror...


Gosse vad skönt,

längtar så till premiärturen med vår hoj...



Kramar alla....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards