Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Fundering med planering

Av fritiden - 31 mars 2010 09:56

Har börjat fundera över om jag ska ta o lämna iväg min stora pålla.

Kanske på foder eller om jag säljer henne.

Dels för att min planering är den sämsta i hela världen...

Eller kanske inte det, men jag drar på mig för mycket.

När det händer så händer allt på en gång :S

Eller inget bara händer förstås,

eller , jo det gör det visst det, men inte det som har med min sådan planering...


Nä det känns som om hon bara kommer att få gå som sällskapshäst,

o först o främst så är det ju inget roligt för henne.

Hon gillar att jobba, outbildad som hon är...

Sedan så är det ju bara en dryg kostnad,

det finns billigare alternativ till sällskap åt min unghäst,

funderar på att ta typ en shettis på foder då i stället som sällskap

åt den unga tösen...


Tiden räcker nog helt enkelt bara inte till det jag vill

om något av det jag vill ska gå någorlunda bra...


I stället får man väldigt lite gjort..

Nu gjorde ju lillan illa ögat så vi har inte haft träns fler ggr än sist.

Men, men det är bra nu...

Så det är dags att fortsätta med henne,

har tänkt att planen som jag har där,

ska ge att hon har skaklar "på" sig till sommaren...


Sen den lilla rottisen jag införskaffat,

henne håller jag på att jobba med,

det går ju bara inte att låta bli...


Vem vill ha en rottis som inte lyssnar...

Inte jag, i allafall....


Så för att det ska bli någorlunda bra för oss alla så tror jag

nog jag ska börja se mig om efter ett nytt husrum för min mamma häst...


Hm, nu har jag alltså fått det i första stadiet,

från tysta tankar,

till tysta skrivna ord:S


Nu är det snart dags för nästa steg då..........


Men först nu en prommis med Ina,

gårdagens prommis,

ledde till att hon nästan inte drog i kopplet en gång :D


Går framåt....


Kramar.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards