Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av fritiden - 3 juni 2010 20:45

Japp då var kursen avslutad.

Detta gillade jag o jag tror nog att Ina diggade det o :)

Näst sista kursdagen så körde vi "leta", o sök.

Gick som på räls för lilla Ina med sök, leta var det lite mindre intressant med.

Men vi har ju inte hittat någon leksak som hon ÄLSKAR..

Så som man ser andra hundar göra :S


Men söket/spårandet var väldigt lätt för henne,

hon bara älskar att jobba på det viset =D

Jag skulle gå ca 140 steg,

men efter ca 40-50 steg kom jag till en bäck =O

stod o fundera ett tag över hur jag skulle göra,

innan jag beslutade mig för att bara gå över o fortsätta som ingenting.

Bära eller brista:)


Men lilla Ina hon gick på som ett lokomotiv, hade inga problem att haka på över bäcken.


Sen grillade vi intill en fin å,

vad härligt, korv kan vara gott liiiite ibland:9

Trevligt sällskap o bara ja skoj :)

Ina fick bada lite i ån, men den var bra ström så jag var glad att kopplet var på.


Ja det var den dagen det :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards