Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Rubrik saknas

Av fritiden - 7 april 2011 17:54

Mmmm.

Den dagen,

den sorgen!

Kan inte säga annat!

Men nu lämnar vi det :)

Som jag sagt,

måla fan på väggen är faktiskt bra ibland...

Men ibland spelar det ingen roll,

för då är det självaste,

vet inte vad finns det som är värre än fan?

Eller så var det bara småjävlar som jag hade målat på min vägg iallalfall.

Men vi lämnar detta så länge det går,

en vacker dag går det inte längre,

men det tar vi då :P


Jag längtar så,

samtidigt som jag bävar så,

inför kursstarten,

tänk om lilla fina Ina o jag inte har det som behövs :(

Då blir jag ledsen,

men vi hittar nog nya vägar ;)


Jag o Ina var o stod utanför Ica en dag här,

bara för social träning,

o avkopplingsövning.

Flera äldre var fram o klappade Ina.

Mmm, det var nyttigt...


Försöker jobba upp lite tempo i Inas komtillmigövningar :)

Det går framåt..

Ina har fått söka korv o köttbullar idag i ca 70-80 cm grenklykor,

det gick bra,

bara hon kommit underfund med att de inte fanns på backen.

Intressant...


Skulle verkligen vilja går en specialsökskurs med henne.

Min vän som flyttat hem ska ju starta eget företag,

 o ha grundkurser i specialsök.

Hm..

Tål att funderas på,

får se hur det artar sig med FMhund nu...


Ha det så gott :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards