Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Hundträning

Av fritiden - 13 juli 2011 23:00

var ner på grusplan på byn o tränade lite moment igen.
Allt går faktiskt bra.
Klart att allt kan finslipas hur långt som helst.
O det är det vi gör.
Guben o Gote fortsatte att öva inkallning.
Sedan hade han kapat till ett par klossar,
som han påbörjade sin träning med.
 
Gick jättefint.
Fortfarande så roligt att se dom,
min älskade man o hans älskade lilla valp <3
Pratade med en vän om att vi skulle prova ta en hundprommis på fredag,
skulle vara tervlig, nyttigt o bra om vi fixade något sådant.
Så vi ska väl prova att se till så det blir av nu på fredag :)
 
Får se om tjejen som tänker köpa Fabbe kommer upp på fredag o,
bara för att pyssla lite med henne,
se hur hon reagerar på transportskydd o så...
Det får de gärna göra ;)
 
Tyvärr har vår veterinär fått influensa så hon kan inte besikta Fabbe på fredag som det var tänkt.
Vi får hitta en annan lösning eller vänta tills vetten blir frisk igen..
Men allt blir bra tillslut :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards