Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Långsele igen

Av fritiden - 21 juli 2011 23:15

Då tiden var så knapp när vi hämtade dotra så bestämde vi oss för att åka upp igen,
då vår kåk är så liten o vi har två hundar kändes det enklare,
att vi for :D
Vi umgicks, spelade kubb, lite buzz käkade grillat dansade lite :O
O bara hade det gött.
Riktigt roligt är det att svägerskan har en valp,
en liten cavalierpojke, 
kommer nte riktigt ihåg ålder, kanske 18 veckor,
svärmor har en pudelvalp, kanske närmare halvåret nu.
De härjade o lilla fina Ina fick o vara med.
Ja det var så roligt att se när de härjade runt :)
Passade på att träna Ina lite bakom huset åt svägerskan,
då hennes jämthundstik har vissa problem med Ina.
Gick väldigt fint, inga utfall från någon av dom o väldigt tysta o fina.
När vi var på väg hem, 
dök en grävling upp ca 5 m framför bilen.
Hm, jälva skit,
den slog sönder en del på bilen...
Vill inte :S
Så onödiga pengar...
Gah....
Men det är klart,
så många bil som bilen rullar...
6000 mil sedan vi köpte den...
Usch vad bensin...
Inga personskador, bara materiella skador iallafall.
Man får glädjas åt det..
O att det inte var något större,
en älg så nära...
Nä, vill inte ens tänka tanken...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards