Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

Patrullhund

Av fritiden - 27 maj 2014 09:47

Vi har nu anmält vårt intresse för en inackorderingskurs för bevakning/patrullhund i Härnösands bhk:s regi.

Hittintills verkar det vara så pass många att kursen blir av.

Senaste mailet som kom verifierade det.

Det är nio dagars kurs i tre omgångar för att sedan certifiera i november.

Men det är många pusselbitar som måste passa.


Jag sökte tjänstledigt efter att ha pratat med chef o bemanning,

då jag var ute i så god tid så kanske det skulle funka.'

Hade inga stora förhoppningar då de aldrig godkänt tjänstledigt än till någon som ansökt.

Så när min ansökan om dessa 18 dagar låg i mitt skåp trodde jag inte det var sant.

var tvungen att fråga min fackliga kollega om jag fattade rätt?

Men så var det, jag hade fått dessa dagar godkända :D


Så det var pusselbit nr 2.

I början på juli är det preliminära datumet för anlagstestet.

Det är nästa pusselbit,

mitt stora dilemma just nu är om jag måste gå grundutbildningen på 12 dagar till innan certifieringen,

då måste jag få 12 dagar tjänstledigt till innan november 

o då tror jag det är stopp.

Eftersom vår schemaperiod över den delen snart är lagd.


Har bollat frågan vidare om jag måste gå den eller om min utbildning på flera veckor in i hemvärnssjukvården funkar. Om jagfortfarande finns med i rullarna som min man säger att jag gör.


Väntar på mailsvar angående det.

Håller tummar


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards