Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2017

Liiiite snö kom det allt, men inte var det mycket mer än så :)

Av fritiden - 31 oktober 2017 15:15

Man hinner inte så mycket med små illbattingar som ska ha mat o det ska städas undan, överflödet som kommer ut, det som inte kroppen tar upp ;)

Så fick vi främmande av mina "gamla" kollegor som var i krokarna och ville träffa de små.

Sen går ju solen ner o mörkret sänker sig så tidigt.


En sväng hann de ut o härja lite, det var väldigt roligt att springa runt i den lilla snö som landat vit. Så dessa kalkoner som flyger ut och kommer ner för att kika/umgås och se vad vi har för oss. De är rätt intressanta att kolla lite närmnre på för de små valparna :)


Garm, ledig hane

 

Tivar, ledig hane

 

Grim, hane

 

Allvis, tik

 

Eir, ledig hane

 

Idun

Loke, hane

   

Mist(y), tik

 

Inte så lätt att få kort där de är stilla :P

O med snön från himlen var det svårt att få kort  som hade bra fokus då kameran tyckte det var lite skumt ute.


Extra positivt idag är att jag fått svar på mitt prov på Sällskapsdjur 1 och jag fick betyg B, saknades 0.5 poäng för att få ett A. Missade totalt 4 poäng på hela provet. Men jag är väldigt glad över att jag inte cyklade åt fel håll utan jag är med väldigt bra på banan trots att jag haft/r fyra veckor att jobba in av skolgången då jag började fyra veckor efter att den startat.


Så jag klappar mig själv på axeln över detta och jobbar vidare med en del avklarad med väl godkänt.


 
 
Ingen bild

Pia

3 november 2017 16:47

Hej. Finns små rottis hanar fortf kvar till salu?

Mvh Pia

pia.brevenskar@gmail.com

fritiden

17 november 2017 10:50

Hej! Ja, Garm, Grim och Eir har fortfarande inte hittats lämpliga hem till ännu 😊

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards