Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 12 oktober 2018

Av fritiden - 12 oktober 2018 22:30

 

Startar upp inför patrullstig med vind o ljud 👍🏼Idun markerar o  

Idun markerar o talar om att det finns en människa i skogen, som jag sedan följer upp med henne 👍🏼

Hon älskade verkligen detta 😊

 


Så fick vi testa på bunkersök, satt en figge i kolsvarta mörkret nere i bunkern, 

det blev kolsvart när vi kommit ner o de stängt dörren bakom oss, var tvungen att känna sig fram längs

väggarna. Idun skötte det väldigt snyggt, hoppade ner med mig o gick där i mörkret,

blev jätteglad när hon hittade figgen😅

 

Jag o Iduns tog o for på ett brukssatsningsläger på Fönebasen som rottweilerklubben anordnade.

Det är det bästa o roligaste jag gjort på länge.

Många nya bekantskaper fick jag, vi var drygt 30 som var på lägeet

o hade trevligt med varandra o med hundarna.

Patrull, spår, sök, brukslydnad, lydnad, bunkersök var  fasta aktiviteter, sen passade vi på att 

köra lite budföring o hårda spår förstås ☺️

Första veckan i augusti-19 ska det vara ett veckoläger på Föne,

jag hoppas några valpköpare blir med då, min plan är att vi ska åka dit med både Kornelia o Idun då 👍🏼🐾


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards