Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 28 november 2011

Av fritiden - 28 november 2011 11:30

Ja, är man inte underlig så säg.

Hur fungerar det i skallen egentligen ;)

Var på intervju idag,

öppnade stenhårt så chefen för arbetsplatsen bad mig att beskriva mig med ett par tre ord.

Mitt första var då

Arbetsam :P

Inte förrän han frågade mig hur jag menade med arbetsam hörde jag vad jag sagt ;)

O fick börja förklara att det inte riktigt var det ordet som skulle ramla ur min mun.


Det som kändes så bra innan,

känns nu som en katastrof.

Fast jag sitter inte i sjön, jag har ett arbete,

med arbetsuppgifter som jag gillar skarpt.

Men visst skulle det varit roligt o skönt att få denna chans.

Nå väl, det är inte så lätt,

har man släppt ut de stackars hjärnceller på grönbete en bit ifrån o inte hinner lyckas valla hem dom,

så kan det inte bli annat än så här.

Jag hade två stycken hjärnceller kvar o de bråkade.

Kan man då annat vänta sig.


Släpp,

gå vidare

o med det kom igen.


Men under denna intervju o efter så insåg jag hur mycket jag behöver någon kurs,

typ någon av de jag sökte i höst o bommade hur jag skulle göra för att tacka ja...

BARA där, vad säger inte det :S

Äh, nu ska jag inte trampa på mig mer,

det behövs inte.

Men jag ska ta o kolla igenom MHUI:S kurslista o se vad för spännande jag kan söka.

Sen ska jag söka kalla hem cellerna o be min svägerska om hjälp så jag inte gör samma misstag igen ;)


Hm... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards