Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 4 december 2012

Av fritiden - 4 december 2012 21:47

Så var min andra dag på mitt nya jobb till ända :D

Ska nog lyckas lära mig detta o.

Men just nu eller vid 15-tiden då var mitt huvud slut.

Riktigt slut i rutan var jag.

Inser hur lite insatt jag är i detta med alla olika sorters lån jag är.

Men dett aär intressant så det ska nog gå relativt fort.

Fast det är klart,

vad är relativt då :P

Men det kommer att göra mig gott,

att arbeta vardagar,

var fjärde vecka fram till längst 18.30

Kontoret stänger,

inga sms eller påringningar om vakanser.

rean idag på vägen hem började jag fundera om jag inte skulle hitta mig något mönster o börja virka någon snygg du..


Det är stort...

Vet inte senast jag gjorde det.

Nu blev det inte så :S

Men det var för att inte garnbutiken var öppen som jag passerade.

Men nästa gång ;)


Förkylningen har inte riktigt lämnat kroppen,

tjurig o konstig bacill.

Har vandrat genom hela familjen.

Förra helgen o fram till torsdagen var kroppen illa där an.

Ingen ork, rösten förvann...


Men som de säger det som inte dödar det härdar,

så jag ser det positiva :P


Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards