Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av fritiden - 7 maj 2009 20:34

Vill bara visa våra två ädla springare,

förutom vår Donna som ska få vårat ädla föl,

så finns ju dessa på gården.....


Underbart

Även denna har sin charm....


Kram o god natt...


Av fritiden - 7 maj 2009 20:29

Man har ju hört att,


Julen avar fram till påska...


Nu har jag fått bevis att påska vara fram till,

ja jag vet inte riktigt,

men den verkar inte sluta med annandag påsk i alla fall,

inte om man sa tro mina ypperligt fina påskliljor som jag fick av min mor i förrfjol,

de klarar tydligen allt,

de blir fler o fler o behöver inte skyddas mot kung Bores köld...


Denna fina skapelse +

flera till skiner så fint under äppelträdet vårat:)


Kram..

Av fritiden - 7 maj 2009 20:22

Bap bap bababababap bap bap ba...

Ba

Bap bap bap bap ba...


Hm:)


Har varit ute o fixat o det började regna liiite granna,

helt okej..


Men innan vi kom in så var vi inte sååå liiite blöta..

Men skam den som ger sig,

så är det..


Man vill ju hinna så mycket som möjligt,

inte varje dag man är ledig...

Dessutom är man ju förstås vattentät...

Men det blir ju som kallt efter ett tag,

när kläderna blir så blöta att de ligger kalla mot skinnet...


Då spelar det ingen roll att man är vattentät:P


Ett par bilder då på min Donna,

som är på det 300:e dygnet då:P


Spännande:P

så en till

En liten till

en till kanske:P

Min sista:P

För denna gång:D

Hon började ju svälla i juvret för ett bra tag sedan,

så jag tänkte ha en bild att jämföra även där,

till nästa gång:)


Kram

Av fritiden - 7 maj 2009 08:53

Eller ledig o ledig....

Allt ska ju göras när man är ledig:S


Tandis i morse,

två utv. samtal med barnen.

O allt annat....


Ska plocka ur fölboxen,

det är väl dags att börja ställa i ordning denna:P

Det hade lyckats bli ytterligare ett samlarställe..


Så idag ska jag prova plocka ur den,

fortsätta med den andra hagen.....


I dag är det den 300:e dagen...

Ska ta ett par kort o lägga in,

fint väder har vi,

än så länge..


Nä dags att skrida till verket....


Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards