Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av fritiden - 27 maj 2009 11:11

Ja den närmar sig,

hade helt glömt bort denna dag.


Men det kanske har att göra med att jag skulle ha arbetat då,

nu verkar det som om jag får ledigt då istället..


Funderar på ett gottogram till min mor,

så även till min svärmor..


De är fina o det är inte försent att skicka ett sådant..


jag fick ett erbjudande om halva priset på glasskärbrädor,

med eget fotografi..

Tänkte prova hitta något fint,

men det är sista dagen idag för det priset..


Så jag ska kika igenom fotona:)


Min lilla Donna är inget sämre i bakbenen,

verkar mer som om det kommer framemot kvällinga,

så det har nog med dräktigheten att göra,

en överansträngning av prommisen,

som håller på att lägga sig:)


Men så är det dessa förbaskade knort, o småsven o mygga,

men i dag blåser det mycket så idag får hon gå ute så länge det är så..


10 dagar kvar tills tiden går ut:P

Ska prova låta bli att vänta o vänta,

då går hon säkert över tre veckor,

fast eftersom semestern börjar i slutet av juni,

så gör inte det så mycket heller,

bara fölisen är frisk, strak o kry,

o samma med den blivande mamman:)


Nä nu ska här göras nytta...


Kramar

Av fritiden - 27 maj 2009 11:02

Donnan kan ännu:)

Fast detta var ju 1 1/2 vecka sedan:)


Sedan våra siamesiska katter,

fasar för när någon av dem går bort,

då kommer den andra att sörja ihjäl sig:(


Men än får vi hoppas på många år..

Annars har de nog använt åtminstonde 7 liva var av sina 9..


Jopp.


Kramar

Av fritiden - 27 maj 2009 10:49

Dotra till Gotland,

dom for förra söndagen o kom hem i torsdags:)


Hade jättegärna följt med,

har aldrig varit dit,

men vi  ska nog försöka göra det:)


De hade det jätteskojigt,

tyvärr hade de precis öppnat bad/lekland för säsongen,

så någon värme var det inte i vattnet där..


O en av sönerna är nu iväg på sin,

de for i lördags morse,

samma sak där de har buss härifrån hela vägen ner till Italien:)

Det är faktiskt jättetryggt.


Ja i dag ska de besöka Auschwitz,

det är också ett ställe jag har tänkt prova ta  mig till o besöka...


Deras resa är inte så illa,

Tyskland, Tjeckien, Polen, Ungern, Slovenien, Italien


Hoppas verkligne att alla håller sig i skinnet o gör sitt bästa,

fjolårets klassresa var det stök på,

 det drabbar ju alla så det är inget skoj.


De ska få sola o bada i Slovenien ett par dagar, sedan ska de flyga hem,

hoppas verkligen att de har det mysigt, tillsammans.

Det är ju sista stunden som klassen är tillsammans:)


Snart skiljs de åt,

som maskrosfrön i vinden;)


Kramar



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards