Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av fritiden - 7 juli 2009 10:04

Ja, så blev hennes namn:)

Har inte döpt henne ännu,

det är väl snart dags att skicka inbjudningarna;D


Blev idag uppringd av hingsthållaren,

då det behövdes lite uppgifter för språngrullen.


Det jag ska göra så småningom är att ta ut en idkontrollant

för en signalementsbeskrivning o chippning.


Då jag sett o vad det verkar att vår veterinär i närheten har den kunskapen

o utbildningen att göra båda delarna,

så tänkte jag prova nå henne bara hennes semester är över.


Det är innan Fabbe fyller sex månader som registreringen ska vara inne.

O det ska vi nog hinna:)


Smidigt om det är så att hon har det som krävs för att registrera o ansöka om pass. Både nära o jättebra.....


Ja min lilla donna har börjat bli lite lätt i baken:S

så det är väl dags att börja jobba lite med henne.

Hovarna är ju inga problem,

vi kratsar o hon står snällt,

hon har inte varit uppbunden ännu,

utan står snäll ändå(än så länge:S).


Nä nu är det nog dags att väcka resten av la familia:P


Fått tag på rum åt sonen förresten:)

Känns bra att kunna släppa en av de saker som man har på listan över "måste göras":)


Kramar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards