Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av fritiden - 24 juli 2009 19:29

Känns både si o så.

Självklart vill man vara mer ledig,

samtidigt känns det ska bli skönt med struktur igen............


Har mest slappat o bara varit denna semester,

vilket absolut inte är fel,

känns som skönt det o,

familj vänner o släkt :)


Självklart kommer allt som man inte tänkt på,

det kommer att dyka upp som gubben ur lådan,

när jag väl börjar arbeta,

o sådana grejor som,

varför har jag inte gjort det:?

Nu har jag inte tid,

skulle gjort det under semestern:)


Men, men så är det,

acceptera:)


I går klipptes tårna av på mamma häst,

så idag tog vi oss en tur,

genom skogen,

över stock o sten,

under vindfällen o blöta grenar:)

Gick färden,

o lillan gick lös,

sprang o kikade lite här o lite där,

som avslutning var vi ner på ridbanan en sväng o kiklade vad det var:)


Allt gick jättebra,

lilla skötte sig jättebra igår o,

hon fick ju stå i boxen medan mamma fick

pedikyr:)


Men visst vill hon bråka o busa lite:P

Men så är det ju o....


Sedan har vi bestämt oss för att prova på,

att börja gilla att löpa:P

Måste bara hålla i o se om man kan bli en sådan.


Påbörjat ett 14-veckors schema,

som man ska följa då;P

Givetvis....


Första veckan första passet var 15 min, gång 3x3 löpning o 2 min gång mellan löpningarna...

Jobbigt,

ja,

jag erkänner,

jag är ingen löpare,

men jag ska prova bli:)


Så lilla vovvan fick följa med då....

Inte skönt då,

men nu,

ja jag känner mig nöjd o tillfreds med vad jag uppnådde:)


Påbörjat en lista över vad vår son behöver nu när han börjar gymnasiet,

ett möblerat rum är det,

en madrass är vad som behövs dit,

en vattenkokare tänkte vi införskaffa,

mmmm det är till o fundera,

mat o grejor,

konserver o torrmat:)


Kram...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards