Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 11 juli 2009

Hm

Av fritiden - 11 juli 2009 10:33

Ja, hm,

igår var jag ut i den mindre hagen med en av min avänner.

Hon hade inte sett vårat underverk innan:)


När vi stod där så började hon bli lite så där lagomt tjurig,

skulle nypas i kläderna,

gå på en o

till slut,

så klev hon upp på bakbenen:0


Japp hon såg ut som en get som ville stångas o busa lite,

fick mota Olle i grind:S

Liten som hon är,

vi stod i lite nerförslut,

så vart hon högre än jag:P


Men hon väger som så lite kilo så det var inga problem att knuffa

henne iväg:)


Japp,

nu har hon börjat vilja busa

på hennes villkor.


Men men det är ju faktiskt så det är...

Ska ta o se om jag kan få någon som verkar mamman,

så vi kan ge oss ut på en liten tur,

med lillan springandes bredvid:)


Det var ett tag sedan mamma häst reds,

o ingen vidare kondis

eller muskler har son,

märktes väldig när vi tog kvällspromenaden:P


Så det är dags att börja

bygga så smått:)


Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards