Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 17 december 2010

Av fritiden - 17 december 2010 22:29

Tänk om man bara kunde sluta att undra....

Även om man bestämmer sig för att inte undra,

så,

hm,

näe, det vet vi ju alla,

så fungerar det icke :S


Men om jag kunde så skulle jag sluta att undra...

MEN JAG SKA SLUTA ATT UNDRA!!!! :)

JAPP!!!!


Nå nu till det andra,

min stora fritid,

jag har inte lyckats med särskilt mycket på min underbara fritid,

men jag promenixar minst 30 min/dag i allafall....

Fast med den elaka bacilluren som gett sig på hals lungor o annat skit,

så är det ingen skön uppgift,

idag har jag inte prommisnerat,

det räckte med skottning o nedrullning av höbal på 600 kg....

Men egentligen,.

jag hade ju bestämt,

så egentligen har jag ju redan loosat mot mig själv,

men jag fick låna lite medicin av min kära make för att jag skulle kunna känna mig bra i andning o syre...


Gnäll, gnäll gnäll......

I morgon ska jag jobba min stora häst,

har inte bestämt om det blir tömkörning eller ridning,

men jobbat blir det :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards