Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Slut i rutan ;P

Av fritiden - 23 november 2011 20:46

Idag var sista dagen på denna utbidning,

väldigt intressant o sååå trevligt folk det finns.
Samverkansutbildning med landsting, länsstyrelse polis o räddningstjänst o företaget jag o mina tre kollegor representerade. 

Krishantering.

Väldigt nyttigt, så här mycket nyttigt o intressant var det länge sedan jag fick tillfälle.


Jag börjar få lite pirr i kroppen,

alltså lite nervositet börjar krypa fram.

Jag ska ju på information o intervju angående ett jobb åt ett annat företag nu snart,

blivit kallad i alla fall.

Det känns väldigt spännande,

ska bli intressant att se vad de har att erbjuda jämte arbetet jag ahr nu.

Dygnsarbetet kommer jag inte undan, 

men jag hoppas att det inte är liiiika många nätter,

o att det inte är lägre betalt.

Så får man se resten an.


Denna schemaepriod är det extra många nätter som vi ska göra

O nätter är tung,

speciellt eftersom jag inte är någon kvällsmänniska.

Men då man gillar sina arbetsuppgifter så fixar man allt ;)


I helgen är jag ledig,

ska bli så skönt.

Men jag är som så trött inte bara i ögon,

utan i kropp o knopp o ja hela jag är bara såå slut.

Så det känns som om denna helg bara kommer att behövas till återhämtning.

Men det är väl inte fel det heller ;)



Vi ska köra lite sök med hundarna,

hade ju möjlighet i helgen att nyttja folk "utom" familjen till att träna sök.

Det gick jättebra tydligen,

jag var på jobbet så jag fick ej vara med.

Men det hade gått superbra :D


Så nu har vi bestämt oss,

när det kommer främmande hit,

får de agera sökfiggar för att få fika ;P


Ah, nu ska jag ta o göra mig färdig för att se på kalla fakta.

Japp, alldeles riktigt,

JAG ska se tv ;)


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards