Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av fritiden - 2 mars 2009 21:46

Svårt med presenter,

har kikat runt,,

men det finns ju sååååå otroligt mycket,,

fint, praktiskt,snyggt, ja alla olika möjliga kategorier,,


så svårt....


men det är väl bara fortsätta att leta,,


till slut så ska man väl finna något bra...


Ideér?!?!

Av fritiden - 2 mars 2009 15:11

Det ÄR inte bara jag som INTE lever som jag lär...


Men det är förstås inget nytt, för någon...


Det är ett gammalt beprövat uttryck..


Kalaset/fetsten skjuter vi på till sommaren,,,

så jobbigt att skotta upp ute på gå´rn,,

så vi väntar till all denna snö tinat bort i stället..


Just nu känns det som om den aldrig kommer att göra det,,

det kommer ju bara mer o mer...


Men vi vet ju även där allihopa,,

att kung Bore och fru Frost till slut måste ge upp sitt järngrepp om oss,

och att våren kommer att komma till oss..


Min systerdotter säljer frön...

Kändes långt ifrån att beställa...


Så mycket snö som vi har,

svårt att förklara..


Men så tänkte jag,,

om jag nu köper ett par grönsaksfröer av henne,,

då ,,

ja,,då,,

vet jag inte,,



Men hur det nu är så kommer ju våren i sinom tid...

Min lillasyster fyller tjugo i år,,

undras vad man kan hitta på för tjusigt o skoj till det,,


Vi ska väl slå våra kloka huvuden ihop o se vad vi kan hitta på för skoj...


Kram



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards