Annerotts Kornelia

Alla inlägg under december 2010

Av fritiden - 3 december 2010 23:27

Så trist men bara att erkänna,

har så dålig karaktär,

behöver någon,

någon som kan sparka mig i arslet när det behövs,

någon som drar mig utanför dörrren, när det behövs,

någon som ja ser till att det blir gjort,

det som jag egentligen vill ha gjort,

men inte får gjort :S


Saknar någon att gå ut o promenixa med vovven,

saknar någon att rida ut med,

saknar någon att träna min vovve tillsammans med,


Ah, förresten är det här som kompisen Molgan kommer in,

eller spöket Bodil....


Hm, ja det tåls att fundera på...


Det som gjort att inte samvetet tagit död på en de senaste dagarna,

är att

1:a har jag fått denna parasit i mig, nu verkar jag klara mig rätt bra,

peppar peppar,

2:A det har varit sååå kallt....


Så det är bara att ta nya tag, sparka sig i arslet själv,

o ut o jobba,

bara parasitet försvunnit ur kroppen...


Vi ska ju faktiskt tävla o få en 1:a i vår/försommaren...


Så idag när jag läste BHK:S tidning som kommer hem i lådan,

så ser jag  JA.... En nationell utställning i TIMRÅ.... =D


Kollar hur jag lagt schema,

o ja vad annat,

självklart har jag lagt Em, Fm, N, Em denna helg...........

Vem kunde tro annat :C


Nu ska vi ju diffa,

men diffningen kom ut i onsdags,

då jag var tvungen att åka hem,

hm, fattas bara att alla hinner diffa...


Håll tummarna,

vill verkligen gå på denna utställning...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards