Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av fritiden - 14 juli 2012 09:02

I morgon smäller det.

Ja, faktiskt inte bara bildligt.

Gote ska göra sitt MH i morgon em.

O på slutet är det ju skott.

O, japp,

vi gör vad vi kan.

Svårare än så är det inte.

Har tränat på skott,

men han tappar som fokus på leken,

så någon etta där blir det inte,

men han blir inte rädd o springer iväg heller så någon femma ska det heller inte bli.

Sedan är det då dags för hela lägerveckan :O

Nervös o känns bescvärligt,

samtidigt som jag ser framemot det.

Ja, vi gör så gott vi kan,

tror vi kommer vara trötta o nöjda när vi går o lägger oss

Förshoppningsvis är det så trevligt att vi åker nästa år också.
Kanske vi kommer igång o får en knuff framåt så vi hinner med en tävlingsdebut i höst.


Av fritiden - 14 juli 2012 08:41

Ja, det verkar som om min träning givit resultat.

Förutom på kondition o styrka så har det givit ett väldigt positivt resultat även på vikten o måttbandet.

Eller i själva verket är det ju negativt förstås.

När jag började att röra på mig igen i mitten på december.

Så hade jag inga viktmål.

Utan det var för att komma igång,

att göra det kroppen mår bra av.
Det jag mår bra av.

O det är ju den fysiska ansträngningen som jag mår bra av.

Vad det sedan givit,

det har givit mig själv tillbaka ;D

Sedan 11/1-12 har

strax över 10 kg försvunnit från mig :D

10 cm midja,

8 cm bulmage,

5 cm rumpa,

6 cm lår.

Som det är nu tycker jag det är synda att jag inte hade den tanken då,

med att gå ner i vikt,

för då hade jag kanske tagit ett kort,

o jämfört med nu.

För jag ser det inte,

på kläder märks det,

kan ha byxor igen,

som jag inte använde längre för de gjorde ont över magen tillslut,

eller de spände över låren :S

O andra ser det,

men det skulle vara kul att se det andra ser :S

Har inte ändrat mina matvanor,

men jag ska börja gra det.

Kanske ett par tre kilo försvinner utan större hjälpmedel.

Alltså,

börja käka regelbundet till att börja med ;)

Har lite svårt att förstå det hela,

Att det verkligen försvunnit 10 kg, det känns osannolikt.

Men vågen o måttbanden säger så.

Så ände träningen ger resultat på vikt o måttband,

fick jag ju givetvis ett mål även där.

5 kg ner till,

men där måste jag nog sedan stanna,

eller så får vikten helt enkelt stanna där den gör det,

alltså jag menar att när jag når det träningsstadiet som jag känner mig nöjd med,

där kommer ju vikten inte fortsätta att gå ner sedan.

Eller nåt..



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards