Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av fritiden - 10 maj 2013 23:16

Ni får förlåta mig alla.

Men jag vill att det ärmåndag i morgon.

Då får vi hämta hem vår söting <3

Men i o f s behöver jag kanske helgen på mig.

Var tvungen att åka hem från jobbet idag,

då jag började få ont i kropp :S

Inte så konstigt, då gubben legat i flunsa/förkylning 2 omgångar,

då har jag klarat mig.

Sonen åkte dit i onsdags o ligger fortfarande.

Nå,är jag inte kurant till måndag får väl gubben åka ner o hämta hem underverket,

ta med papperna hem så jag får skriva på o skicka in.


Idag var gubben o Gote ner o tränade lydnad.

Gick jättefint,

blir nog en lydnadstävling i juni,

finns två att vlja på.

En i Timrå o en i Sundsvall.


Sedan fick Gote gå ett motivationshöjande spår igen.

Det gick fint det o.

Han har taggat upp med spåret,

äntligen. 

Verkar funka fint om det sitter en figge i slutet.

Så på söndag ska vi köra ett riktigt spår,

är inte jag frisk så ställer någon av barnen upp o figgar.


Spåret ska gås ut,

gubben hämtar upp.

Spåret får ligga minst en timma,

sedan skjutsas den som gick ut spåret tillbaks igen.

Går o sätter sig vid slutet o sen går Gote spåret.


Det blir så flyktigto högt när det hinner ligga så kort stund somdet gör vid motivationsspåren.

Men de är bra på sitt sätt.

Sen är det dags för pinnstigar,

ska jobba in dessa två moment var för sig.


Sen är de två klara för appellspår i höst.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards