Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av fritiden - 17 maj 2013 22:47

Blev inte mycket gjort idag heller med hundar :S

Umgicks mestmed hundarna o barnen,

klockan sprang iväg o vips hade jag inte middagen färdig förrän vid halv nio.

Tränade in lite sitt med Kornelia

o la några korta godisspår.

Lilla fina fundersamma Kornelia

Vart katten tog katten vägen :P

Godispåsen ramlade ur bilen, den passade hon på att sno o komma med

Så söt bild, lyckades blunda 

Tyckte faktiskt att hon skulle få vara vaken lite längre tydligen, då det är fredag o allt.

Röjde runt i sovrummet som en toka,

för att slutligen börja morra o tokskälla.

Första gången jag hör henne skälla.

Hon lyckades till o med övertyga Gote att det fanns något på G.

Bäst av allt varnär vi var ute o kvällsrastade.

Stannade upp o stod still,

så ser jag att det är alla myggor som surrar omkring henne som hon provar att fokusera.

Så börjar hon jakten på dom,

för att stanna upp igen,

provar fokusera o jakt igen <3

Önskar jag haft kameran med så jag kunnat filma :P

kanske imorgon 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards