Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Kreativ

Av fritiden - 30 mars 2009 23:06

Japp, det är vad jag ska prova vara,,

jag med all min otroliga fritidstid....


Tänkte jag skulle kika på Birstacity,

de har ju bl.a panduro där

o icke att förglömma akademiska bokhandeln..


Ska se vad de har för olika förslag,

tänkte som inbjudningskort,

kan vara skoj att skicka ut..


Något som man gjort själv,

älskar allt sådant egentligen..


Men en massa tok som varit gjort att orken inte funnits,

+ att tid i övrigt har saknats..


Men som sagt,

ta sig i kragen o pyssla..


Får väl se vad de har att erbjuda,

scrapbooking typ eller vad det heter...


Nä nu är det nog dags att hoppa in i duschen,

borsta tänderna,

hänga upp arbetskläderna(måste hinna torka till i morgon bitti;))

o sist men inte minst viktigt,

hoppa i säng och slå ihop mina blå....


Kram o god natt:)

 
 
Ingen bild

lilla jag igen

31 mars 2009 07:21

Ja du det där med kreativitet är inte min starka sida....
Har försökt å jag tycker det är jättekul men det blir inte så bra alla ggr...
men jga ska säga dig att inte ska du då brodera en mirandnalle...
Jag håller på att bli tokig..
Kör försiktigt så hörs vi...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards