Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av fritiden - 10 mars 2012 17:34

Idag fick jag ett mail av hon som köpte min älskade Fabbe...
Saknaden är fortfarande stor,

o den försvinner nog aldrig.

Men det känns otroligt skönt att veta att hon har det bra.

O det har hon verkligen <3

 

Lilla pluttan hade inte ens kommit fram riktigt <3

Av fritiden - 10 mars 2012 17:34

Idag fick jag ett mail av hon som köpte min älskade Fabbe...
Saknaden är fortfarande stor,

o den försvinner nog aldrig.

Men det känns otroligt skönt att veta att hon har det bra.

O det har hon verkligen <3

 

Lilla pluttan hade inte ens kommit fram riktigt <3

Av fritiden - 10 mars 2012 17:17

Idag var vi på stolpen o skulle lägga var sitt spår åt hundarna.

Men det blåste utav bara f.., o åt alla håll.

Så det gick inte att gå i vindriktningen,

för den snurrade verkligen runt blåsye,

o det blåste inte lite.

90% gick över ren is,

så jag hade inte väntat mig något.

Ett litet kommaigång spår bara,

Ina hittade fram till spårslutet.

Men väldigt ofokuserad.

Men vi gick bland kreoluktande virke,

staplat på varandra, det fladdrade från lappar som inte satt fast.

Nöjd ändå.

Sedan fick de söka några skick bland dessa staplar,

Gote är så rolig.

Han älskar att söka.

Ska verkligen bli skoj att få se vecka 29 när uppfödaren har sin bouviervecka..

Tror att Niklas kommer att vakna till riktigt då <3

Ina söker hon o,

o hon kom faktiskt igång o ville leka efteråt.

Nu väntar vi mest på att Ranelid ska sjunga ;)

Eller åtminstonde kika o lyssna på de andra bidragen :)

Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards