Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av fritiden - 22 mars 2012 11:13

Kan inte annat än säga att jag är supernöjd medsportbh:n som jag fått äran att testa o utvärdera :)

Har ridit, sprungit, gått, styrketränat, roddat o cyklat i den.

Hoppat hopprep, ett väldigt bra stöd i den :)

Så det blir till att köpa en också,

behöver tvåsåden ena hinner tvättas ;)


Mina nya skor är jag o väldigtnöjdmed,

enda nackdelen jag hittat är dessa grus som fastnar i sulorna..

Men det kommer det bli mindre av bara desoopat av vägarna.

Fast det är ju förstås ett tag dit.

Snönligger tjurigt kvar,

når till knäna om man går ut på gräsmattan.


Men när det väl sätter igång på allvarkommer det att försvinna fort ;)

Av fritiden - 22 mars 2012 11:09

Ja jisses...

Snart dags för min äldsta son att ta studenten..

Vad skaman köpa????

Har helt kört fast :'(

Vilket kort ska man ta o förstora o göra skylt av...

Just nu så står det still,

rädd att det kommer stå så stilla så inget blir av :O

Nä, såfår det inte bli..

Kanske jag är så rådvill bara för att jag själv inte tagit någon student.

Det kan varaen klar orsak...

Ja jag får fortsätta gnugga de små...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards