Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av fritiden - 26 mars 2012 16:45

Nu då vintern varit,

o backen börjar tina fram,

så tnkte jag att det är dags att se om minnet orkar komma fram hos hundarna ;)

Så jag har lagt varitt kort spår åt dom.

Men en apport på mitten ungefär,

o så en slutapport förstås.

Men nu har det verkligen börjat blåsa :S

Så trist, men det får ligga ändå,

(eller ja spåret kan jag ju förstås inte hämta igen ;))

Men vi ska gå dom ändå.

Har kört lite hjärngympa inne,

men Ina är lite svår att tagga upp.

Tegelstenen gillade hon att jobba med,

då gick rompa hela tiden :)


Men jag funderade på om man kanske skulle korreografera ihop ett freestyleprogram :)

Hon kan ju en massa trix redan,

slalomen är där,

bara lite finslipning.

Så vi körde lite spinn idag,

började åt det håll hon har svårast åt.

Hon har ju som inte varit sig själv på många dagar nu,

fast hon har inte kräkt på flera dagar.

Nu upptäckte jag en knöl på höger sida om nusspegeln,

nere på läppen.

Hon ömmar på den,

men de kan ju som få kvisslor.

Så jag avvaktar ett tag får vi se.


Got krde jag lite snabba lägganden,

o började lite med spinn där o.


Det är måndag o jag är ledig,

så egentligen skulle jag åka o simma ikväll.

Vi får väl an si,

annars får det bli en mil i skor ikväll...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards