Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av fritiden - 5 juni 2012 23:42

Körde två korta skallmarkeringar idag med Gote.

Tiden springer liksom iväg när man ska jobba kväll.

Men det funkade fint,

o hemläxan har gått superbra.

Att jag ine ska hålla i halset utan han ska sitta lös o jag ska be honom söka.

Supernöjd även över detta.

Skulle självklart varit ännu mer nöjd om det funnits mer tid.

Men i morgon får jag köra ett kort sådant pass igen,

men även Ina ska få köra ett par ggr då <3

Av fritiden - 5 juni 2012 23:37

Huva,

träningsvärk så det räckt till att dela med mig till fler,

det är vad jag har fat.

O har fortfarande,

fast vi var iväg o jobbade bort en del i allafall på KASK idag.

Körde benböj,

med skivstång fram, biceps o bröst, 

o så mage axlar.

Men allt jag gjorde så sa magen att den var överansträngd ;P

Körde lite vader o.

Sen var det dags för löpbandet.

Jag är o har aldrig varit någon löpare,

men jag skulle gärna vilja vara.

Jag vill känna attd et är skönt.

Men börjar misströsta.

Nå tog program nr 9,

o det var tungt när jag skulle springa i lutning 10 %,

blä.

Men jag genomled dessa 30 minuter,

svettig o dan.

o nöjd med mig själv :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards