Annerotts Kornelia

Alla inlägg under mars 2009

Av fritiden - 12 mars 2009 13:09

5844 steg har jag lyckats skrapa ihop idag,,

hm,långt kvar:S


Men en prommis till kvällen med vovven o.


Det ökar ju på stegen i alla fall:)

Nu ska jag ta mig an kylskåpet:)


Kramar

Av fritiden - 12 mars 2009 08:19

Jopp,

mitt företag (givetvis inte mitt, men där jag jobbar;))har anmält sig till tappa.se.

Är det någon fler där ute som är med:?


Det företag där min man jobbar är också med,

så det är inte bara en tävling på jobbet..


Jag tror vi är 6 lag på jobbet,

så det är tävling bara där.


Men inte nog med det då,

gubben är ganska mycket mer akvtiv på sitt jobb än vad vi är på mitt jobb:(


Försökte jobba igen det, med en långprommis med vovven:)

Jobbade igen så jag var "bara" 2000 steg efter honom:S


Men det är låg ju 5 500 steg efter vår arbetsdag:S

Ja så kan det vara,

ska verkligen jobba på mina steg idag,

men det går ju inte framför datorn:S


Så kika på

www.tappa.se




Kramar 

Av fritiden - 11 mars 2009 19:35


Visst är hon tjusig lilla damen,,

En liten hälsning från mig till er där nere,,


Synd bara att vi inte kunde komma ner till kalaset.

Hälsa så gott o hoppas att ni alla får en trevlig fest.


Vi ska prova här vi o:)



Kramar

Av fritiden - 9 mars 2009 13:12

Nu verkar jag nog schizofren,,,

med tanke på mitt lilla inlägg innan...


Men gud vad fint det är nu denna årstid,,,

All denna gnistrande vita snön,,

mot denna underbart blåa himmel

och sist men inte minst den gula härligt värmande fläcken mitt i det blåa...


I helgen efter allt kalasande,,

måste jag ta mig i kragen,,

fota,,

har nästan glömt bort hur den fungerar,,

vår kamera,,,


skamligt,,

köpte en ny fin kamera,,

En Nikon D60,,

Glömt att dagboksfota min lilla/stora blivande mamma...


Har en här,,

nu är det ett tag sedan,,

tror det kan vara ca två veckor sedan,,

jag o stumpan var ut en sväng,,


Härligt väder var det,,

men vi blev frostiga båda två:)


Var bara tvungen att ta kort:)

Kram

Av fritiden - 9 mars 2009 10:07

Jopp,

det kommer sådant ner fortfarande,,

det räckte gott o väl för länge sedan:)


Kikar lite efter något gott recept,,

födelsedag på ingång,,


fick en del förslag av min syster yster,,

ska prova kika igenom dem,,

se vad jag kan göra,


som vi all vet,,

så springer tiden fort,,

hade gärna varit lite ledig,,


men jag är superglad över att ha ett jobb,,

speciellt som det är som det är i vårt avlånga land:S


tjing,,


Kram

Av fritiden - 7 mars 2009 00:24

Vill bara skicka trötta men varma o omtänksamma god natt kramar,,

Till de nära o kära som kikar in här...


De som inte kikar in här,,

skickar jag några ändå,,

men jag passar på o ringer demo,,

annars är det lite meningslöst...


Kram o god natt alla..

Av fritiden - 4 mars 2009 23:23

Jag tror nog egentligen att jag skulle kunna skaffa hur många barn som helst..

Utbilda mig och jobba på förskola,

alltså med dagisverksamhet..


Finns inga som ger så mycket som dessa barn...


Jag har blivit för gammal för att skaffa fler barn.

Sedan så är det väl egentligen så att jag med de tre jag har,

har byggt på överpopulationen på vår jord..


En mer än bara reproducering av oss:)


Men när är man för gammal?

Kan man bli för gammal?


Ja vad vet jag,

man kan bara se till sig själv,

vad man själv känner och tycker...


Kram o god natt alla,

ser att extra många varit in,

och jag tror/vet att jag inte behöver fundera på varför..


Ringar på vattnet..


Nå kram o god natt.

Mat

Av fritiden - 4 mars 2009 10:51

Finns något bra förslag på en god födelsedagsmiddag...

Trerätters lite lagom enkel/svår...


Hm, det är bara att fortsätta söka antar jag...


Kram alla

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards