Annerotts Kornelia

Alla inlägg under maj 2009

Hm

Av fritiden - 25 maj 2009 22:27

Avskydde denna låt och har haft väldigt svårt för denna människa..


Men ju mer jag har hört den,

desto mer diggar jag den:P


Hörde dessutom ett antal låtar från hennes skiva när vi var på

IKEA sist o ja,

jag diggar henne;P


Av fritiden - 25 maj 2009 22:26

Fullkomligt älskar dennas låtar/röst/utstrålning....



Av fritiden - 25 maj 2009 22:22

Japp min kära lillasyster hjälpte mig med namnet på min blogg:P


Så jag var delvis delaktig:P

Vilken tur att hon kom ihåg vad hon döpte den till---


Tack för att du hjälpte mig;P

Ska se om det kommer ett annat mer eftertänkt namn så småningom:)


kanske en helt ny,

när lilla fölisen har kommit:)


Kram...


Av fritiden - 25 maj 2009 19:03

Ja så heter det.

 O så är det nog...


Men less börjar man verkligen bli..

Men om man tror ja då kommer upprättelse...


Så sägs det o.


O en vacker dag, ja då kanske vi får upprättelse o.


Men det går inte att trolla bort...

Hur mycket abra kadabra det än läggs i......


Det finns inget som kan svara på de frågor vi fått,

finns inga ursäkter,


kanske skulle jag kunna ha överseende över vissa beteenden,

p.g.a rådande omständigheter.


Men där är det nog stopp...


Vi hörs....



Kramar..

Av fritiden - 21 maj 2009 20:55

Ja den graviditetsdagen passerade i söndags...


Blev inga kort tagna då på Damen min:S

Hu vad jag är dålig på att räkna:S


Jag tog kort igår,

det blev alltså på dygn 313 då kanske..

Ska prova lägga in dem,

men det blir i morgon,

batteriet tog slut:P


Så det ligger på laddning så man kan få några fina bilder så

fort det är dags,

eller i alla fall så tidigt som möjligt..

Det är inte säkert man hinner vara med,

men jag hoppas det....


Kramar...

Av fritiden - 21 maj 2009 20:54

Då var jag i mål...

Jag har kommit fram till Prag:)


Med tjejgåingens hjälp kom jag fram...

Jaha då var det gjort...


Är ledig i morgon,

inte alls dumt,

enligt vädersidan så ska det bli skapligt väder o:)


Kramar

Av fritiden - 19 maj 2009 07:19

Japp, idag är det dags.

Att gå för bröstcancern.


Det kommer att innebära att jag går i mål i Prag idag:)

Hm, inte illa:)


Kram

Av fritiden - 17 maj 2009 22:32

Tror det är dags för foto i morgon igen på stormaggan,


Det är väl 310 dygn i morgon,

jag har i o för sig inte kollat i almanackan,

så det kanske inte är i morgon heller....


Men när hon är på sitt 310 dygn,

då ska jag ta kort igen o visa



Kramar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards