Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av fritiden - 8 oktober 2010 23:59

Åhh, vad jag önskar att min älskade make kunde hitta nåt jobb,

så vi kan få flytta...


Hyra ett hus om inte annat,

hyra in hästarna o bara få flytta härifrån..


Slippa åka dessa 100 mil i veckan,

slippa lägga dessa 12- 15 timmar i veckan på att sitta i en bil...


Ja, jag hoppas :)

Av fritiden - 8 oktober 2010 23:30

Jobbade fm i dag..

Niklas åkt till jaktkojan,

nu har älgarna ingen frid igen.

Dags för jakten igen..


Så jag tog min vovve o åkte ner på byn,

tog med tre olika leksaker, en kong på snöre, kong wubben o en boll,

karra o gott humör ;P


Vi for ner på grusfotbollsplanen nedan för skolan.

Ska nog vara nöjd med kvällens träning,

måste jobba bra mycket mer på linförigheten,

hon vill som gärna hamna lite efter o jobba i kapp..

Men allt gick bra, körde lite platsliggning, inkallning,

läggande under gång ställande under gång....


Man får ju vad man ger,

o tiden räcker ju inte till mer än så...

Men som sagt vi ska ge vad vi har :)

Ingen kan begära mer än så,

inte ens jag...


Sen fick Ina leka lite med sin polare,

en flattishanne,

sen var kvällen borta :)


Nu ska jag faktiskt prova hitta igen de där trattisarna som jag

hittade när jag var ute o red sist,

så ska vi ner på grusplanen i morgon igen,

fast medans det är ljust,

tänkte jag skulle hinna med o rida o....


Skulle ju vilja varit o tittat på utställningarna nere i Timrå i helgen o...

Men jag var såååå trött så här i veckan, så jag måste väl helt enkelt bara tagga ner...


Ser fram emot en arbetsfri helg i alla fall :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards