Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av fritiden - 20 oktober 2010 11:13

När vi klev upp idag har kung Bore varit här under natten,

misstänkte när vi gick o la oss igår att han skulle prova att

smyga sig på.....


Men han har verkligen jobbat på bra i natt...

Ina tyckte att det var helmystiskt....

Raggade skällde o var på helspänn....

Hon var ju OMRINGAD av allt detta som inte fanns igår,

bilen såg inte ut som våran o träden....

Nu huva :P

Hon ville in igen :D


Men efter ett tag tinade hon upp :)

Raggen rest o skäller ;P

Så blir hon lite förbaskad över att detta hemska var ju såååå roligt bara :)


Men min fritid idag då,

vi skulle ju ner i paddocken jag o min vuxna häst :S

Men vill inte trampa omkring där idag, då det är -5 grader fortfarande

o vatten under eftersomd et regnade innan snön började att falla igår...

Även om det ev inte är halt så finns risken att det blir is när vi trampat där

o så tinar inte det bort som den andra snön....


Hör vad jag är optimistisk ;P

Tinar bort....


Ja den som lever får se :)

En annan sak som slog mig var när jag skulle få lilla Ina att sätta sig ner,

hm det tog såååå emot,

hon ville inte sätta sig i den kalla snön...

Så hur ska det funegra på lördag då?

Med platsliggning läggande under gång o inkallning :?

Hade tänkt hon skulle få vila med träning fram till dagen D,

eftersom allt gick så bra igår....


Men nu undrar jag inte om jag måste prova köra ett par ggr medan snön är kvar...

För även om den försvinner i morgon T.ex

vad händer om den är tillbaka på lördag morgon då :S

Hm....


Ja ni, det blir bullbak idag då istället för ridning..


     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards