Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av fritiden - 2 januari 2012 20:29

Så har då 2012 landat.

Ska bli intressant att se vad det har med sig i lastutrymmet.

Det är en viktig ingrediens för att få ihop en bra mix av framtiden,

en annan viktig ingrediens är då JAG ;P

Det är ändå JAG som måste mixa ihop de olika ingredienserna som levereras mig,

o till sist få ihop det till massor av olika vägar som leder mig under detta år :O

Ska sätta mig ner o göra grova planer över året,

med flera olika mål.

Men hur det nu är,

så är jag väldigt säker på att det kommer att bli ett bra år,

med flera bakslag,

självklart.


Men allt kan bara bli bättre,

o jag är redan på väg.

Så nu ska jag bara få till mina grovskissade planer.


Först o främt har vi bestämt att vi ska äta soppa minst en ggr/veckan,

en vegetarisk måltid/veckan,

diskuterade en fiskrätt/veckan men har ej slagit fast det.


Jag vill få min tid att räcka till utan att det känns som om jag inte hinner med,

o jag vill känna mig ledig när jag är ledig,

inte ha en ständig stress o oro.

Inte känna att allt som händer på mina lediga dagar,

tidbokningar, ja allt,

förstör min lediga dag.


Jag vill åter igen känna mig utvilad, glad, trevlig, hoppfull, nöjd med det jag åstadkommer o nöjd att jag är jag ;)


Genomföra vårruset har jag tänkt prova med,

men där spelar inte BARA min träning in,

mitt arbete styr om jag kan vara med,

men håller tummar att mina veton den dagen håller,

annars får jag skippa delmålet o ge mig på mitt årliga mål,

som är tjejmilen.


Ett av dessa ska jag lyckas med :)


Nå, gott nytt år :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards