Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av fritiden - 10 januari 2012 19:45

Idag blev det samma runda som igår,

fast det var mildare ute förstås ;)

Känns gott o promenixa med våra vovvar.

Tänk att jag tar mig tiden, 

känner mig inte stressad 

o dessutom njuter :O


Hur har det kunnat bli så illa av något jag gillar såååå fruktansvärt.

Jag älskar ju att vara ute på alla dessa vis.

Men det hade bara blivit ett elakt måste,

stressade på prommisarna,

bråkade på vovvarna om de gick för sakta....

O.s.v


Men kanske jag kan ta det lugnt o njuta av att vara ute igen ;)

Idag blev det 7 km o..

Nöjd med det, lite träningsvärk både här o där av både prommis o från Kask förstås..


Idag har jag även lakat ur det vi ska röka.

Nu suktar vi efter en vacumförpackare så vi kan börja ta emot o röka åt folk..

Så 7 km idag o blev det,

något roligt jag kom på idag ;)

Jag tittade i fjolårets almanacka.

Måste ha en sådan för jobbet bl.a.,

en fick almanacka.

Jo, i allafall hittade jag där mått på mig, midja, under navel, stuss o låren.

Så jag tänkte det bara kunde vara lite skoj att ta fram måttbandet,

trodde inte det var sant, var tvungen att mäta om sedan när jag jämfört.

-1 cm midja

-6??!! cm under navel

-3 cm stuss

+-0 låren.


Ja, jag vet inte, men siffrorna säger så.

Ett roligt plus ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards