Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av fritiden - 22 januari 2012 22:30

Idag var jag iväg o red på det andra arabstoet,

medan det var ljust.

Det var trevligt,

trevliga hästar o sällskap av ägaren fick jag.

Nästan två timmar var vi ute,

o det tar både på kondition o alla andra musklerna i kroppen..

Rygg, armar, nacke, axlar o ben förstås.

Ja träningsvärk kommer det att bli,

även när jag hade häst så jobbades dom bara så här när jag hade instruktören hos mig.

Mina hästar fick arbeta på tok för lite ;)

Men fortsätta hjälpa henne att motionera hästarna ja det vill jag göra :)


Kälarne spa ;)

Vi bestämde oss för att basta på stolpen,

så jag tog våra hundar,

ljudbok i öronen o promenixade.

Hann fram först värmde bastun o inväntade de andra ;)

Passade på att sitta i massagestolen en kvart sedan bastudags.

8 km:S prommis är jag nöjd med :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards