Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av fritiden - 20 januari 2012 22:00

Jag började min dag med en prommis med hundarna,

nä nu ljög jag..

En massa kaffe först :S

Varför dricker jag detta kaffe???

Det är ju inte ens gott!!

Inte ens låtsasgot..

Ah, det är något jag måste ta itu med mig själv så småningom :P

Jag tog lurarna i öronen,

har ju lagt in en ljudbok,

inte sååå bra dock.

Men det är lättare att fortsätta gå ;)¨

Så denna dag gick vi mot Hällesjö istället ;)

Mycket trafik med tunga fordon :S

Det är det självklart när vi går mot byn o, det är ju samma väg.

Men de har inte lika tung högerfot då.

En liten färdbild ;)

Nå 8 km blev det,

sen fick Niklas hämta oss med bil ;)

På eftermiddagen bestämde vi oss för att bwla lite,

så det blev en tur till Sollefteå,

började få till det,

fast jag inte vet vad jag gör ;P

Fick två strikar efter varandra o sen spärrade jag en hel del.

Hälsade på de som bor där runt innan vi åkte hem :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards