Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

leedig

Av fritiden - 28 oktober 2010 00:17

Idag var jag O ledig ;)

Men vilket skitväder,

det blåste o blåser fortfarande,

det snöade o regnade o regnar fortfarande.

Så idag blev en riktig innedag :P


Vi fick expansionskärlet isolerat o rörena där uppe.

Äntligen säger jag bara :)

Möblerat om i sovrummet, vardagsrummet

o barnens rum....

Inte helt färdig på något av ställena faktiskt.


Det blir gärna så man flyttar från ena stället till andra:)

Innan man kommer i ordning.

Visade dotra huset som vi gärna skulle vara med o buda på

om min älskade make hade jobb inom ett normalt pendlingsarea

från det.

Hon gillade bilderna av det lika som vi..

Men, men vad är väl en bal på slottet :P

En vacker dag dansar vi o bal :D


Ja idag tog jag då första steget mot "förändring",

eller egentligen har jag väl kanske gott ett par steg...

O dessa steg tänker jag fortsätta att ta...

Det känns skönt,

tänker gå i ingådda skor så inte ens skavsår ska behöva störa min marsch...


Så har ajg äntligen lyckats föra över från filmkameran som vi fått låna av svägerskan.

Vår dator gillade ju inte riktigt filformatet,

ändå använder vi samma mediaplayer som svägerskan...

Nå nu har vi konverterat om filerna så nu håller jag på att lägga dem på youtube,

fixade ett konto där idag....


Skoj, kanske :S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards