Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Slödag...

Av fritiden - 23 januari 2012 20:45

Jag tog hundarna o gick o mötte upp mannen när han slutade jobbet.

Men tänkte inte gå så långt,

så vi startade rätt sent.

3 km hann vi innan vi blev upplockade ;)

Tjatade på min svägerska att vi ska typ åka på vårruset tillsammans ;)

Tror jag lyckades tjata igång henne,

eller jag kanske skrämde henne lite =O

Men hon fixade en ljudbok o promenixade hon o :D

Hade tänkt nöja mig med 1000 meters simning igår,

men det slutade med 1500 meter o en alldeles för het bastu.

Nå, får vara nöjd med gårdagens.

Nu blir det lugnt i ett par dagar,

då jag ska jobba kväll.

Ska tvinga mig ut på fm,

men det är som så tungt då man jobbar kväll,

tiden bara rinner..

Men jag ska göra mitt bästa..


Körde lite uppletande med hundarna bara här inne i huset,

det fungerade superbra :)

Första gången,

de fick leta en leksaksknut de har,

de satt i verdagsrummet jag visade den hund som skulle få söka,

gick in i köket o la den där på golvet första letandet,

no problemas.

Sedan ökade jag på svårigheten,

la den på en stol som stod med ryggen emot..

Inga problem..

Sedan tog jag deras boll o gjorde lika,

den är lite större än en tennisboll,

gömde den i vår skohylla,

inga problem...

Det var riktigt skoj :D

Träna lite på fotposition med Gote,

han har tappat den lite.

Måste nog ta framklossen igen..


Förresten,

så ringde de från företaget jag varit på intervju hos :)

De ville erbjuda mig ett års vikariat (finns chans till förlängning) från o med mitten av mars.

Glad men samtidigt osäker...

MEN det kanske är dags att hoppa...

I morgon ska jag chcka upp lite med uppsägning o så,

sedan kan jag inte starta förrän veckan efter de vill att jag ska börja,

då det är två månaders uppsägning jag har.

Vill får la si..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards