Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 13 november 2010

Av fritiden - 13 november 2010 11:45

13:e
Jobbat natt :Zzz O ska jobba natt igen :Zzzzzz.
Då jag hade komponerat ihop en trerätters middag under natten,
så for jag på affären strax efter att jag vaknat,
det behövdes inhandlas en del :O
Mäh, precis när jag klev ur bilen så stängde de för värsta bommen innanför dörren,
stod där som ett spån o var brydd :S 
Tills ljuset gick upp,
det är ju LÖRDAG, med stora bokstäver...
Hm,
det var det,
Åh det känns så trist,
här hade jag planerat att göra en väldigt god tre rätters,
o blev bara pannkaka...
Eller nä det blev inte pannkaka ;D
 
Det blev ugnsbakad lax toppad med knaperstekta bacon,
o en god kall sås,
det var gott det o....
Men besvikelsen var/är stor...
Så trist när det faller,
det som man tänkt sig.
Eftersom jag jobba dubbla pass nu så hade jag tänkt ge min älskade make
denna middag, men men det blev gott ändå...
Är ju inte hemma på farsdag.
Denna trerätters får bli en annan dag,
då vi är lediga båda två eller alla i la familia :9
 
Så var vi upp o gymmade ett tag,
skönt att komma igång igen.
Innan vi själva tränade så tänkte jag att vi skulle ha lite roligt med Ina,
o träna samtidigt :P
Det är bra när man kan kombinera roligt med träning ;D
Så vi tog med lite leksaker o gick på parkeringen bakom gymlokalen.
Där var det en massa aktivitet,
de höll på att loga ett lok eller något :?
Fullt med folk,
ca 15 stycken som for omkring där o pratade ,
grejade o.s.v
 
Hm, där sprack det, tänkte jag... :S
Men vi ignorerade dom,
O hemsk som jag är o egoistisk o djurplågare o allt vad jag nu lärt mig att man är om man har hunden lös bland folk (på ett trevligt forum),
så släppte jag ändå min hund lös.
Hon var lite konfunderad från början, typ 30 sekunder,
sen insåg hon ju att det var bara så roligt att vara med oss o leka istället,
så dom fanns inte, det var bar vi ;P
 
O det börjar verkligen att funka fint med fotgåendet,
vi testade lite sändande,
bara för skojs skull, det är ju inte förrän högre klasser,
men det hindrar ju inte att jobba in det lite :P


Som ett avslut efter att vi gymmat, så gick jag ett kort spår o gömde mig

o Ina fick göra ett fritt sök,

det gick snabbt,

tills hon hittade mig :O
 
Sedan var det bara att lägga sig att sova, när vi kommit hem från gymmet.
 
Ett par eller flera par av dessa skulle inte vara så dumt :)
http://www.dubarryboots.se/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards