Annerotts Kornelia

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Jobbigt....

Av fritiden - 15 november 2010 14:29

Tänkte vi skulle jobba lite ute på gården idag,

alltså jag o Ina,

på lite lydnadsmoment....

Tog med hennes bästa leksak,

som då är en gammal t-shirt som vi knutit ett par knutar på,

o en massa karra då förstås :D


Skulle träna med extern belöning,

för jag vill ju som komma dithän,

att det funkar med det :P


Men jisses,

om ni visste vilka tjuvaktiga katter vi har,

Ina var helt övertygad om att de skulle stjäla hennes älskade leksak,

tror ni att det gick bra att få hennes uppmärksamhet,

hm NÄ,

o då menar jag NÄÄÄÄÄÄ.......


Vi trilskades på lite,

lekte lite,

trilskades lite o lekte lite,

katterna var ju uppi poss hela tiden,

var lite orolig att något skulle få sig ett åthuting av Ina,

men det gick bra....


Så vi övergav det,

inser att vi har stora problem med träning ute på gården,

med extern belöning då,

karra går bra,

för det har jag ju på mig,

det är inget hon måste ha uppsikt på,

gentemot katterna då...


Så när vi kom in så jobbade vi lite på fotgående då,

med full kontakt,

det gick som bra mycket bättre :)


Nä ni,

det visste jag inte,

man lär sig något nytt varje dag,

men att mina katter var såna hemskingar :O

Jaa, vad kan jag säga ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fritiden - 1 december 2019 19:49

       

Av fritiden - 29 november 2019 22:20

Jag är en sådan som har lite svårt att boka, planera. Det blir en stress i mig som jag inte lyckats jobba bort sedan den tiden jag inte fick ihop alla måsten o krav som inte gick ihop med mitt liv. Då jag har/hade svårt att säga nej, gav mig själ...

Av fritiden - 29 november 2019 22:15

             

Av fritiden - 23 november 2019 22:00

  Idag var Idun på sin första KU. Det var urban miljön som stod på agendan.          Hon jobbade bra tjejen ❤️🐾     ...

Av fritiden - 21 november 2019 10:43

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards