Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 6 september 2010

Av fritiden - 6 september 2010 21:48

Jösses, sommaren är tillbaka :P

Nä, men det var en riktigt härlig dag,

24 grader varmt o klarblå himmel med denna härligt gula värmelampa

strålandes ner på oss =D


JA älgjakten har inletts, o det är då brittsommaren brukar komma :)


Idag promenixade jag med Ina en sväng runt byn:)

Tyvär är det så få som gillar rottweiler i mitt närområde :S

Blodtörstiga best.....

Särskilt om man lyssnar lite på skvaller,

då det tydligen finns folk som säger att hon är folkelak.....

Ja, ja vad säger man...


Sedan var det dags för lektion,

varmt, jobbigt o skojigt.


Ja det är kul att se att det går framåt.

Avslutade med en galopp på lägdan nedanför o sist en kort klättring upp o ner för berget.


En prommis med Fabbe sedan då, uppför berget,

o runt det sedan hemåt,

första ggr hon inte skrek så man blev döv =D


O vad händer jo jag får ett sms,

o eftersom min son fått låna min då hans gått sönder så har jag min mans gamla :)

O som sms-signal så har han Mamma häst som ropar efter sin lilla.....


Hu, gissa om det blev livat på den lilla.....

Jösses...

Men vi kom hem i allafall o det var en lagom prommis...


Sist men inte minst så var lilla Ina ute o lekte lite med sin kampkudde....

Jobbar på att hon ska dra, jobba för att få sin kudde...


Det går framåt det o, men lång väg kvar...


Det var min fritid i dag, jag var ju ledig från jobbet så då hade jag en hel del fritid att ge mina djur o mig själv:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards