Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 15 september 2010

Av fritiden - 15 september 2010 12:00

Idag var det riktigt roligt på klubbens frivilliga träning..


Så många som det var idag har det inte varit samtidigt förut,

nya ansikten :)


Sen får man många råd som är matnyttiga:)


En gammal arbetskamrat håller också till där,

det är jätteskoj, hann inte arbeta så länge med henne,

men jag gillar henne skarpt, vi har haft lite sporadisk kontakt efter att vi slutade på det gemensamma jobbet :)

Tror vi var varandras pyskologer ett tag, nä men i alla fall terapeuter...

Vilket verkligen behövdes, undrar så här i efterhand om man inte behövde riktig

profesionell hjälp egentligen för att få hjälp att plocka ur denna tungt lastade

ryggsäck som man fick ilastad....


Men men snart är jag väl tillbaka till mitt gamla jag,

om man nu kan komma dit efter allt det...


Hur som helst så är hon o där,

trevligt, trevligt :)


När vi var där tränade vi lite på koppelgående, usch vad jag har tränat dåligt,

tränade palstliggning, tänk att man får backa sååå många steg,

men det är klart det var inte bara jag o hon, o kanske någon störning av en fågel eller bil eller promenadare :)


Här blev det 12 hundar på rad med tre meter mellan hundarna :)

Det är utmaning..


Det blev en trevlig träningskväll,

vi blev 5 stycken som stannade kvar efteråt o fikade o pratade :)


Det är väl det man saknar mest, "hundfolk" att prata o diskutera med ;P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards