Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 8 september 2010

Av fritiden - 8 september 2010 11:30

Först så var det MmmmMmmmmmmmmmmm för lilla skitIna,

när jag skjutsat sonen till bussen o kommer hem så ha hon varit o

hämtat Ballerina choklad på bänken. Hunnit mula i sig alla utom en.

Åhhh, choklad o hundar :S Neee, ingen bra kombination.

Men när jag läste så insåg jag att dhon har sin storlek o vikt till fördel.

Men fick hålla koll ändå. Efter mer än 24 timmar kan förgiftningssymtom komma.


Vi la latmasken på hyllan en stund (för övrigt ska det väl komma nån medicin eller vaccin mot detta hemska som bor i oss ;P),

tog en prommis ner på byn.

Lilla Ina fick sitta fast utanför Ica för första gången i sitt liv :S


Jag skyndade mig o handla, fläsk, fruktsoppa, kaffe, smör o ett grisöra till lilla Ina.

Det gick så fint så :)


Passade på att köra platsliggning på ett sidospår till rätta vägen.

Hon har lite problem när det kommer bilar o kör.

Så det var jättenyttigt :)


Sen for vi ner till älgskogen,

för den årliga kolbullemiddagen :9 Ina fick leta mig i skogen o hon for o lekte med barnen :)


Vi tog sedan Snotra o for o kikade efter grävling, men vi var nog lite för tidigt ute, den hade inte kommit ut ur sitt bo under en lada.

Ställer till förtret för den som äger det så därför tä'nkte vi hjälpa till o få bort den :)


Men men det får bli fler ggr.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards