Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 27 september 2010

Av fritiden - 27 september 2010 23:43

Jag jobbade natten i natt, så denna dag räknar inte jag till en ledig dag egentligen, fast den ser så ut i schemat..

Jag menar denna dag sover jag bort stor del av,

sedan är jag inte människa under resten av dagen :)


Jag vaknade 12, så jobbade jag lite på hemläxan från kursen :)

Väldigt nöjd med resultatet...


Så underbart härligt höstväder vi fick idag, o igår o :)

Mmmmmmmm, underbart...


Sedan fick jag ett mess från svägerskan,

där hon frågade om vi kunde rida en sväng..


O varför inte, guben jobbar kväll o jag hade sovdag...

Vi fick en härlig tur ute i skogen :)


Så härlig hösten kan vara :)

Av fritiden - 27 september 2010 23:15

Japp...

Yes....

Dags för en ny kurs igen med lilla fina Ina :P

Det är en tävlingslydnadskurs denna gång,

nu håller jag på att prova pyssla o pussla så att jag ska kunna gå de flesta av ggr.

Kursen  håller bara på en månad så ett par veckor är det dubbla pass...

Sen är det avslut med en officiell lydnadstävling...

Hoppas verkligen att det löser sig med mina arbetspass....


Jobbar självklart både förmiddag o natt den dagen som tävlingen är..

Vi är nu en för många på jobbet den dagen, på fm :)

Så jag hoppas att jag får ta ut komp det passet då o sedan jobba natt..


Det avr riktigt roligt att komma bort till klubbstugan,

vi var fem st från förra kursen så det kändes som riktigt "hemtrevligt"..


Första kurstillfället blev mest prat från kursledaren,

Men det var mycket bra prat ;P

Sedan fick vi tips på hur vi skulle få hunden att ligga trygg på platsliggningen,

de demonstrerade alla moment i lydnad.


Sedan fikade vi lite o pratade :)

Var tvungen att bryta upp då jag skulle jobba natten,

hade dessutom jobbat natten innan o, så jag var väldigt tveksam över

huruvida jag skulle orka allt...

Men det gjorde jag :)


Känns jätteskoj med kursen, motivation o ja, det känns jättebra,

bara allt löser sig med mina arbetspass o då :S

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards