Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av fritiden - 22 mars 2011 19:58

Efter att ha stökat i ordning lite här hemma,

så tog vi vår prommis jag o Ina.

Då kopplet o halset låg kvar i Opeln,

som min kära man hade till jobbet.

Så fick vi göra som Kajsa Varg ;)

Vi tog var vi hade...

Nu var ju inte det så dåligt ändå,

det blev "skärpet" som vi köpte till hennes MH.

O så blev det Snotras avbitna,

hopknutna koppel.


Men Ina fick gå lös,

vi hann bara ner på vägen bort för postlådorna,

ja då kom regnet...

:S

Men vi fortsatte ändå,

så efter en km ungefär,

så kom solen åter :)

Vi körde lite backningar o lite anna lydnad på vår väg :)

Vi gick bort runt Västanede,

hälsade på en vän som fått en axelfraktur :S

Usch vad ont..


Ina fick möta deras gammelvovve.

Allt gick bra.

Vår prommis slutade på 1,5 mil idag..

Jätteskönt..

Det är väl vad vi ska testa med i morgon o,

kanske inte lika långt...


Ja nu har jag skickat in anmälan till,

sociologi, 7.5 poäng

o

psykologi 7.5 poäng.

Har inte tänkt läsa båda,

men det är något jag får ta ställning till om jag skulle råka komma in på någon av dom..


Måste bara hitta igen betygspapperna,

o högskoleprovspapperna..

Detta till den 14/4 tror jag det stod.

Tur jag är ledig ett par dagar till...


Pratade idag med en intressent på min stora häst,

men vad jobbigt allt detta är,

68 år,

kanske inte är optimalt...

Men vad vet man...


Ska ta lite nya bilder i morgon o maila dem till henne,

sen ringa igen på torsdag..

Ja, vi får la si..

Känns inte riktigt bra...


I morgon har vi styrelsemöte på bruksklubben o,

ska träna innan tänkte jag :)

Av fritiden - 22 mars 2011 09:30

Hälsade på en liten liten toypudelflicka igår :)

Svärmor har införskaffat en sådan tjej,

så liiiten,

så till o med kosmo som är en dvärgtax blev stor :D

Söt o alert :)


Började fundera riktigt igår på om jag inte ska ta o söka en kurs

o läsa distans på MUIN.

Men när jag sitter o kikar idag så kan jag inte för mitt liv bestämma vad,

Psykoligi 7.5 poäng,

halvfart, arbetspsykologi

Sociologi 7,5 poäng,ledarskap o entreprenörsskap

halvfart..


Njäe det krävs lite mer fundering innan jag bestämmer mig :P


Så jag får spåna vidare :)

Vi ska ta o ta en långprommis idag jag o Ina,

träna lite bland folk :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards