Annerotts Kornelia

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av fritiden - 29 mars 2011 22:27

Fick napp med min nyinflyttade hundvän....

Bokade tid tills vi skulle ses o prominixa med hennes unghund o min Ina då :)

Vi tog en prommis genom skogen, över sjön bort till campingen..

Där vi stannade till o tränade lite :)

Gick bra tycker jag,

men det är ju detta med farten på min lilla fyrbenta vän =D

Trav o trav o trav ;)

Fast inte på detta kort,

Hm, vet inte vad jag ska säga,

förutom att hon är så härlig...

Håller tummar o hoppas över detta med höfter o armbågar....
Tjat o tjat o tjat,

men bara ekonomin tillåter så ska vi beställa tid :D

Tills dess är det bara att leva med oron då :S

Min nyfunna vän blev väldigt intresserad av FMhund,

hennes ex har en bevakningshund av den rasen som hennes Flink är :)

Så hon ska väl åka bort till RBK i morgon för att lyssna på Peter Jakob,

det är han som ska hålla i utbildningen o hans fru..

I morgon kommer han att vara i Halån för att informera om detta med försvarsmaktshund...

Funderar över om man ska dit o träna lite det brukar ju vara vid 18..

Föreläsningen/infon är kl 19..

Men jag vet inte...

Hon har så mycket kreativitet, min vän...

Hon ska dra igång en egen buisness framemot sommaren,

ska väl ha en helg med olika provapå,

ska bli intressant...

Väntar med spänning...

O fram tills dess hoppas jag vi får många prommisar o träningsstunder tillsammans...

Skulle vara superbra om hon o kom med på FMhund,

skulle vara väldigt behjälpligt i träning mellan utbildningspassen..

Sen ska hon anmäla lilla Flink till LK1 i höst,

så då har vi väl träningshjälp o,

hoppas bara fler hundfolk kryper fram o vill vara med :D

 

Ganska fin position :)

<3 <3

          Funderar över på att,

bara hästarna fått flytta till nya hem,

så tror jag att snotra ska få börja träna lite agility...

Det tror jag hon skulle gilla o rent av älska :)

Men det är då det..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tassavtryck

Skalsjöbergets rottweilers

Skalsjöbergets rottweilers


Ovido - Quiz & Flashcards